Double Denim by Denward 經典不敗單寧混搭

All photos by Jimmy Chao
Denim shirt & jeans / Dewnard 

Dewnard Size guide: I am 170cm / 62 kg, wearing M for shirt & jacket, S for jeans
 Dewnard的試穿報告:襯衫外套正常,我 170cm / 62 kg 穿M,褲子偏大,28腰穿S

Denim items like denim shirt & denim jackets have already been a "must" for your closet. This time I got the cooperation with Denward, showing you how to wear double denim flawlessly :)
單寧單品除了你一定有的牛仔褲,你更該準備單寧襯衫,單寧外套,因為他們超好混搭!這次受好友Denward邀請,把他們最新的單寧單品跟我的私服混搭,只要加點巧思像是吊帶墨鏡帽子等配件,你就能輕鬆搭出街拍潮人們的休閒時尚感!我們先看他們怎麼穿

 First is one of my favorite blogger Aimee Song! Famous for L.A. style, she can always make casual items with high fashion quality
先來看我最愛的加州部落客Song of style, 總能把休閒的單品穿得很時髦,
 Denim on denim can also be super glamorous like Alexa covered on ELLE!!
單寧混搭也可以上時尚雜誌封面!看Alexa如何用水晶裝飾霸氣登上ELLE
 Cara always scores full A on street snap even with simple double denim!
我最愛的超模CARA怎麼穿怎麼美,單寧混搭一樣擁有伸展台氣勢

 For men, denim shirt & jacket is just like white T! See my previous article about denim shirt
男生除了一定要有素T之外,就是要有牛仔襯衫和牛仔外套!之前也有寫過襯衫穿搭

Now it's my show time! It's all about having a date with myself
接著就是我的示範時間,以一個人的時光為主題,拍攝很多故事性高,卻又不搶走服裝的風采,跟一些部落客只是站著街拍不一樣,是以雜誌的規格在拍!!(超累XD)


Look at the detail of my denim shirt! so beautiful~
這張攝影師對焦在我的襯衫,整個超有質感的啦!
Here are some new photos never seen on this blog!
接下來是之前都沒有曝光的一些幕後照片,有不同的韻味,很喜歡Jimmy總能讓我放輕鬆,呈現最自然的一面,大家趕快去follow他,是個大帥哥!!!



 When you don't know how to wear it? Try stripes!
單寧外套很好搭,裡面黑白素T都能搭,不知怎麼用穿條紋準沒錯!
拜託加入我的粉絲團和instagram持續獲得訊息哈哈
Add my fans page and instagram Please~~

XOXO

Alex Shih

留言