Strongbow summer 戀夏小清新-詩莊堡蘋果酒

This time I switch my role from stylist to photographer capturing my good friend Cameron ! 
這次Alex 隱居幕後不當模特兒改當攝影師,把Strongbow蘋果酒拍的像廣告,感謝帥氣的好友Cam當我的model啊!收到邀約超驚訝因為剛好前一週買Strongbow來配鹽酥雞吃!也很搭(公關會想殺我吧哈哈)
(開車不喝酒喝酒不開車,沒滿18別喝啊朋友)

It was my honor to receive the invitation from Strongbow, the famous apple ciders brand. I have been missing the taste of codes since my first try in London. Now you can buy them at 711 easily ! 
Three flavors are all good but I especially love elderflower ! It tastes so fresh like poppy love ❤️❤️❤️
以前在倫敦玩喝到ciders蘋果酒就已經驚艷不已,回台灣一直想念這個味道!因為蘋果酒不是啤酒,非小麥大麥而是用超過12種蘋果釀造,所以喝起來真的沒苦味!很適合我這種很怕苦的人,卻又渴望微醺的感覺(喝完真的很放鬆開心)。搭配冰塊喝真的很消暑,適合最近悶熱的天氣,去公園跟三五好友野餐時佐飲!



三種口味都很清爽順口,特別推薦接骨木花,喝起來有種淡雅口感,有種戀愛氛圍!接下來就用當天我跟Cam的照片娛樂大家,為了他試鏡我還幫他造型,用帥氣的他給大家補充上班元氣(別忘了還有strongbow啦)


Wish you all have a great summer with these amazing Strongbow Apple ciders 
今後有了Strongbow 蘋果酒,就能以小清新之姿,涼爽渡過漫漫長夏!!
(還是適量喝別買醉喔,我愛你們心情不好可私訊哈哈)
拜託加入我的粉絲團和instagram持續獲得訊息哈哈
Add my fans page and instagram Please~~

XOXO

Alex Shih



留言